Forex New York Close Gmt


Hvorfor New York Lukk Charts Matter til Forex Traders Det er hundrevis av forskjellige måter å handle på Forex markedet. Du kan handle de daglige diagrammene, de 1 minuttdiagrammer eller alt i mellom. Du kan bruke fancy indikatorer eller handle enkelt pris handling ved hjelp av viktige nivåer av støtte og motstand. Listen fortsetter og fortsetter, men det er en variabel som kan være til nytte for deg, uansett hvordan du velger å handle markedet8230 Bruke New York close charts. Det kan bety forskjellen mellom å se en gunstig prishandlingsoppsett mot en prisstruktur som ikke har noen reell betydning. Det vil også gjøre livet ditt mye lettere når det gjelder å tegne nøkkelstøtte og motstandsnivåer. Ved slutten av denne artikkelen vil du få en solid forståelse av hva en 8220New York nær chart8221 er og hvorfor det er så viktig. Jeg vil også dele med deg noen av de Forex meglere som tilbyr denne typen diagram. Let8217s komme i gang Hva er et New York-nært diagram, uansett Tro det eller ei, tilbyr de fleste Forex meglere ikke egnede diagrammer til å handle fra. Hvis du er seriøs om å gjøre det som en Forex-handelsmann. Å forstå hva jeg skal dele med deg er viktig. Det er to hovedtyper av diagrammer eller feeds som er tilgjengelige i Forex markedet. Den første er en GMT lukk. Dette er den vanligste typen diagram og er tilgjengelig på omtrent alle store Forex megler i eksistens. Den andre, mindre vanlige typen diagram er New York nært. Som du kan fortelle ved navn, bruker disse kartene New York-tett (17:00 EST). Selv om dette er det foretrukne diagrammet for profesjonelle handelsfolk, er faktum at ikke hver Forex megler tilbyr den. Dette gjør det til et viktig spørsmål som må stilles når du utfører din undersøkelse om hvilken megler skal gå med. Betyr det egentlig først Første ting, hvis du handler fra den mer vanlige GMT-turen, betyr det ikke at du kan lykkes som en Forex-handler. Jeg er på ingen måte insinuerende at du ikke kan bli en vellykket Forex-aktør hvis du handler fra diagrammer som lukker ved midnatt. Det jeg sier er at en New York-tett vil gi deg et rent diagram for handel, noe som gjør det enklere å identifisere nøkkelnivåer og gyldige prisoppsett. Jeg vet fordi jeg brukte de første årene trading Forex fra diagrammer som bruker en GMT lukk. Så snart jeg byttet over til en New York-nær, fant jeg det mye lettere å identifisere de tekniske mønstrene som ble lagt ut. Hvis du stopper og tenker på det, bruker et diagram som lukker på samme tid på dagen som markedet åpner, perfekt forstand 8230 Som du vet, åpner Forex markedet uken klokka 17:00 EST og stenger uken klokken 17:00 EST. Derfor er det fornuftig å ha et diagram der hver økning lukkes samtidig. Dette gir deg fem, 24 timers perioder å jobbe med. Alternativet (GMT close charts) vil gi deg det som ofte kalles Sunday Bars. Dette er stearinlysene som dannes i løpet av kort tid hver søndag, og fordi markedet ikke er veldig aktivt i løpet av denne tiden, får du ekstremt små lys som roter diagrammet ditt. Sammenligningen nedenfor illustrerer dette punktet. Legg merke til hvordan GMT-tårnkartet til venstre har søndagstenger, som er øktene som skjer mellom 5:00 EST åpent og GMT-tasten lukk. I motsetning til dette, har New York-tavla til høyre, fem like trading-økter hver uke, noe som gjør det mye lettere å lese den raske prishandlingen. Spør noen profesjonell Forex-handelsmann, og de vil fortelle deg at det å ha fem like økter hver uke er en viktig del av å kunne lese prishandlingen som utfolder seg. Selvfølgelig er den endelige avgjørelsen din, men å ha handlet fra GMT lukker diagrammer i årevis før du slår bryteren, kan jeg fortelle deg at det ikke er noen måte jeg noen gang ville gå tilbake til. Endelige ord Hvis du vil bli en konsekvent lønnsom Forex-aktør, er it8217s viktig at du etablerer et sterkt fundament. Det aller første skrittet i å bygge det fundamentet er å bruke rene, enkle diagrammer. Å ha fem like økter å handle fra, vil gi deg akkurat det. Den enkleste måten å fortelle hvilken type diagram du har er å bare se hvor hver økt lukkes. Hvis den lukkes om gangen enn 17:00 EST, bruker du ikke New York nært diagrammer, og må kanskje gi megleren en samtale. Forex Brokers Hvem tilbyr New York Nære diagrammer Nedenfor er noen av de Forex meglere som tilbyr New York nært diagrammer. Selvfølgelig er dette ikke en komplett liste, og din kvalifikasjon vil avhenge av hvor du bor, men dette skal hjelpe deg med å komme i gang. Hadde jeg savnet noen, hadde jeg savnet noen meglere i listen over Hvis du vet om en Forex megler som tilbyr New York nært diagrammer og ikke er oppført ovenfor, vennligst gi meg beskjed i kommentarfeltet nedenfor. NYT Lukk vs GMT Lukk Jeg har vært på jakt på ATC som en mulig ny megler. Min største bekymring med dem er at de har en daglig lukk basert på NY tid, i stedet for GMT-tid. Dette gjør at det daglige lyset ser annerledes ut. For de av dere som har handlet begge deler, gir vi et bedre bilde av prishandlingen enn den andre. Min første tanke er at GMT vil være mer universell og derfor bedre. Men kanskje det ikke gjør en stor forskjell Ble med i mai 2009 Status: Trading, ikke innlegging 2.130 Innlegg Jeg vil virkelig ikke anbefale sluttidspunktet for meglere kartlegging programvare for å være dine viktigste kriterier for å velge dem. 5 PM NY-tid er imidlertid brukt av de fleste handelshus og - proffer, og er oppgjørstiden for de fleste banker. I tillegg unngår man det hokey søndagslyset på en daglig og 4H-kart. For tider du trenger å se på et 4H og daglig diagram, bør en demo feed være nok IMO FXPro er den jeg refererer til. I spørsmålet ditt hadde du spurt om prishandlingshandel basert på en meglerens sluttid. Hvis ja, så ser jeg ikke hvordan sanntid PA har noe å gjøre med en GMT eller 17:00. Id-testdrevne ATCs MT4 og demoen levde ikke opp til sine predikasjoner. Jeg fant det å være langsommere enn mange andre MT4-er, og jeg tror det hadde begrensninger i å sette SL amp TP avstander og andre ulemper til å ta og sette handler nær eller i spredningen - det må ikke være slik med MT4. Selv LCG jeg var sjokkert tillater at TPs amp SLs begynner med 10 pips vekk fra dagens pris - det er kriminell IMO. ATCs aktivetrader er whitelabeled til FXCM. og jeg tror jeg leser sprøytene er strammere på ATC som et resultat. Id testet FXCMs implementering, og ærlig talt tror jeg å bruke flash for denne typen misjonskritiske plattform er gambling, i tillegg til at den ikke er helt standard for Windows-miljøet. Ikke husk, men det kan også blåse opp til et stort minnefotavtrykk i Windows-miljøet. Ble medlem Sep 2010 Status: Medlem 22 Innlegg Takk Beljevina. Det jeg refererte til med PA er at lysformasjonene gir indikasjoner på prishandling. Siden lysene ser annerledes ut enn de forskjellige nærtider, vet jeg at det ville gi forskjellige signaler noe av tiden. Fra det jeg ser, er de generelt nær nok. Når det er sagt, hvis flertallet av handelshus og - profiler bruker EST nært, så vil lysene faktisk være mer nøyaktige enn det jeg ser på nå - så takk for at info ATC er langsommere i utførelse enn min nåværende megler, men generelt bra for hvordan jeg handler Deres SL og TP begrensninger syntes å være 3 pips på TP og 1 på SL, så mer enn bra nok for meg. Ive leser så mange anmeldelser på mange nettsteder og ATC får alltid høye karakterer. Definitivt tenker på å gjøre bryteren. Ble medlem Jan 2011 Status: Medlem 3 Innlegg Jeg er ikke sikker på om ulike lukkertid eller megler tidsinnstillinger som brukes av ulike meglere, men jeg har sett på live-kontoer og demokontoer at ulike lysformasjoner forekommer hos ulike meglere med samme sluttid GMT. Jeg tenker for best mulig stearinformasjon jo mer flytende din megler er, desto bedre er sjansene for at riktig lysformasjon blir visuell på plattformen din. Ble medlem Apr 2007 Status: Medlem 1.842 Innlegg Id testet FXCMs implementering, og ærlig talt tror jeg å bruke flash for denne typen oppgavekritiske plattform er gambling, i tillegg til at den ikke er helt standard for Windows-miljøet. Ikke husk, men det kan også blåse opp til et stort minnefotavtrykk i Windows-miljøet. Mine følelser nøyaktig, og de hadde problemer med hukommelse. Jeg håper de tilbyr en alternativ plattform, ellers tar jeg aldri dem alvorlig. 5 PM NY-tid er imidlertid brukt av de fleste handelshus og - proffer, og er oppgjørstiden for de fleste banker. I tillegg unngår man det hokey søndagslyset på en daglig og 4H-kart. ville bare få dine meninger om denne tanken. Hvis vi vil ha våre daglige lys nær klokka 17:00, må vi jobbe med to forskjellige meglerplattformer. Årsaken til dette er at meglerplattformer ikke er satt til NY5pm tid etc. men de er satt til en GMT-tid. Hvis vi velger en megler med GMT3, så vil det meste av året passe NY5pm, men den andre delen av året når NY har sommertid, må vi bruke en annen megler med GMT2. Denne saken blir enda mer komplisert når du også har sommertid på din egen hjemmeadresse som kan starte og slutte på forskjellige tider av året enn New York. To meglere som har gode datafeed, er FxPro (GMT3) og GoMarkets (GMT2) (FXPro demo-datafôr er flott med mange historiske data, GoMarkets live datafeed har mer historiske data enn demo-feed for noen valutapar), ingen av disse meglere har søndagsstengene i deres system. Nå, da jeg bor i Melbourne, Australia, gjorde jeg noen matte og det jeg kom opp med når det gjaldt når jeg skulle bruke hvilken megler. (husk at sommertid skjer på en annen dag hvert år, så denne beregningen må oppdateres år etter år) start 2. oktober 2011 (AUS sommertid starter) FX Pro 8am AEST 5pm NY startende 6. november 2011 (NY endring til EST) Gå 9.00 AEST 5pm NY begynner 11. mars 2012 (NY bytte til EDT) FXPro 8am AEST 5pm NY starter 1. april 2012 (AUS sommertid slutter) FXPro 7am AEST 5pm NY Ok folk, det er det, men det er veldig komplisert og litt av smerte for å fortsette å bytte diagrammer gjennom hele året. Spesielt også etter at bytte diagrammer er de tidligere datastyrene slått av igjen i forhold til gjeldende oppdateringslinje. Så. hva du skal gjøre Bare gå med FXPro og ikke bekymre deg om en times offset for en del av året eller fortsett å bytte Ser fram til svarene dine. Forex Market Timer Forex Market Timer Converter påtar seg lokale veggklokke handelstid 8:00 - 4: 00 PM i hvert Forex marked. Helligdager ikke inkludert. Ikke beregnet til bruk som en nøyaktig tidskilde. Hvis du trenger nøyaktig tid, se time. gov. Vennligst send spørsmål, kommentarer eller forslag til webmastertimezoneconverter. Hvordan bruke Forex Market Time Converter Forex markedet er tilgjengelig for handel 24 timer i døgnet, fem og en halv dag i uken. Forex Market Time Converter viser Open or Closed i Status-kolonnen for å indikere dagens status for hvert globalt Markedsenter. Men bare fordi du kan handle på markedet, når som helst på dagen eller natten betyr det ikke nødvendigvis at du skal. Mest vellykkede daghandlere forstår at flere bransjer lykkes hvis de gjennomføres når markedsaktiviteten er høy og at det er best å unngå tider når handel er lett. Her er noen tips for bruk av Forex Market Time Converter: Koncentrer din handelsaktivitet i løpet av åpningstidene for de tre største markedssentrene: London, New York og Tokyo. Mest markedsaktivitet vil skje når et av disse tre markedene åpnes. Noen av de mest aktive markedstider vil oppstå når to eller flere markedssentre er åpne samtidig. Forex Market Time Converter vil tydelig indikere når to eller flere markeder er åpne ved å vise flere grønne åpne indikatorer i Status-kolonnen.

Comments

Popular Posts